ПредишенСледващото

Основните форми на организация на бизнеса

Организиране на форми на стопанска дейност - това е върховенството на закона съхраняват единството организационна и икономическа основа на икономическите субекти.

Признаци на организационни и правни форми:
  • броят на участниците;
  • собственикът използва капитала;
  • начин за разпределение на приходите и разходите;
  • форми на управление на бизнеса;
  • ресурси собственост;
  • ограничения на отговорността имот.

Физическо лице - гражданин, който се занимава с бизнес дейности.

Юридическо лице - организация, която е Определено организирана от лица.

Има три вида на бизнеса:
  1. Индивидуално или частно;
  2. Партньорство или съдружие
  3. Corporation.

Индивидуална работа се извършва от един човек, който има неограничена отговорност и има малко капитал.

Фирма или партньорство, създаден под формата на събирателно дружество и командитно дружество.

Кооперации или общност, организирани под формата на:
  • LLC (дружество с ограничена отговорност);
  • ODO (допълнителна отговорност);
  • Публични и частни компании (отворен и затворен Акционерно дружество).

Акционерното наречен общество, в което чартърни капитал е разделен на определен брой акции.

Кампанията - това е сигурност, което показва съотношението на собственика си в столицата и дава право на участие в печалбите.

Печалба, принадлежаща на споделим се нарича дивидент.

Изборът на открито или закрито акционерно извършва върху оперативните резултати.

  • Поименните акции - за включването на името на собственика.
  • Общата дял - дава на собственика на правото на глас в общото събрание, т.е. участие в управлението на акционерно дружество.
  • rivilegirovannaya действие - не дава право за управление на акционерно дружество, но предвижда фиксиран доход.

    Производство мотив дава организационна и икономическа основа на конкретни доброволни сдружения на граждани, свързване към съвместни производствени дейности, въз основа на своето лично участие на труда.

    Общини и единно предприятие - това е производството на сдружение, което се създава от държавата и местните власти трябва да разполага с необходимите средства, и работи на търговски принципи в съответствие с целите и задачите, които ги определят основателите.

    Търговия е компания, чиято цел е печалба.

    Въз основа на бизнес размер разграничи малкия бизнес. средни и големи.

    малък бизнес
    В днешната икономика, малък бизнес е най-големият сектор на националната икономика. Тя осигурява половината от всички служители на работа. Форма на малкия бизнес: франчайзинг и фирми за рисков капитал.
    Франчайзинг - система от малки частни фирми, които се свие правото да използва търговската марка на голяма фирма и да поставят своите дейности в дадена територия и в определени области.
    Venture компания - това е търговска организация, посветена на развитието на научните изследвания за тяхното развитие и завършване. Тези фирми правят бизнес в иновации.

    среден бизнес
    Среден бизнес играе по-малко важна роля в икономиката. Той не би имал нищо против, защото Ние трябва да се конкурира както с голям бизнес и малък бизнес, в резултат на което той или расте в голям, или да престане да съществува като цяло.

    Едрият бизнес
    Едрият бизнес се характеризира с висока якост, монополно положение на пазара, произвежда евтино и масово производство, предназначени да отговорят на общите нужди на потребителя.

    Запазване на линк към тази starnitsu:

    Свързани статии

  • Подкрепете проекта - споделете линка, благодаря!